۱۱:۵۴ : ساعت ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ : تاريخ

خروج

ارتباط با ما



جهت ورود به محيط کاربري خود روي گزينه ورود اعضا کليک کنيد

( ۱۳۹۵/۰۹/۰۶) جشنواره هفته پژوهش

با توجه به تصويب شوراي راهبري توسعه بنياد مبني بر برگزاري جشنواره پژوهش با هدف توسعه فرهنگ پژوهش در بنياد، شناسايي و تقدير از همكاران پژوهشگر، معرفي دستاوردهاي پژوهشي و آشنايي همكاران با نحوه همكاري در پژوهشهاي درون سازماني و بهره مندي از مزاياي شيوه نامه اجرايي پژوهشهاي درون سازماني و شيوه نامه اجرايي طرح هاي پژوهشي و پايان نامه هاي دانشجويي، مركز مطالعات و پژوهشهاي بنياد در نظر دارد نسبت به برگزاري نمايشگاه و جشنواره پژوهشي در هفته پژوهش اقدام نمايد. شناسايي همكاران پژوهشگر، معرفي و تقدير از سه نفر از پژوهشگران برجسته بنياد از جمله اقدامات مرتبط با اين جشنواره مي باشد. از همكاران گرامي در خواست مي‌شود با مراجعه به پايگاه اينترنتي rp.isaar.ir ، پس از ثبت نام ودریافت مشخصات کاربری و ورود به سامانه با عنوان "ورود مجری طرح " از منوی "فعالیت پژوهشی" نسبت به درج فعالیت های پژوهشي خود اعم از مقالات علمي - پژوهشي، طرح هاي تحقيقاتي، كتب تأليفي، اختراعات و نوآوري ها و ... لغايت 17/9/95 اقدام فرمايند.

( ۱۳۹۵/۰۲/۰۶) مركز مطالعات و پژوهش ها







الویت های پژوهشی

بنیاد شهید و امور ایثارگران
نسخه 2




بنیادشهید و امور ایثارگران به عنوان سازمانی با وظایف متنوع و چندین گروه مخاطب متفاوت از یکدیگر و با تغییرات و انتظارات بسیار زیاد شناخته می شود. همراهی با این تغییرات و روزآمدنمودن دانش تخصصی برای ایفای مطلوب نقشها، نیازمند بهره گیری از محققین و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی درون سازمانی و برون سازمانی است تا علاوه بر آگاهی از آخرین یافته های عرصه علم و دانش، بتواند هر گونه تصمیم و اقدام خود را با اطمینان بیشتری عملی نماید.

مرکز مطالعات و پژوهشهای بنیاد در جایگاه پشتیبان نظری و علمی واحدهای سازمانی وظیفه ایجاد ارتباط میان پژوهشگران و بدنه سازمانی را بر عهده دارد و در تسهیل و تسهیم اطلاعات ایفای نقش می نماید. تا بتواند با جلب همراهی و مشارکت تمامی سرمایه های خود، دستاورد بهتری را عرضه نماید تدوین نیازها والویت های پژوهشی اولین گام در این راستا است که بدین منظور کارگروهی متشکل از نمایندگان خبره و با تجربه به نمایندگی از کلیه  واحدهای سازمانی  تحت عنوان کارگروه توسعه فرهنگ پژوهش در  مرکز مطالعات و پژوهشها  تشکیل شد. این کارگروه ضمن تشریح مسائل سازمانی مهمترین اولویتهای پژوهشی بنیاد را شناسایی کرده و ضمن بررسی راههای رفع این نیازها از منابع موجود داخلی و خارجی، زمینه انتقال یافته ها را به کارشناسان و مدیران مربوطه فراهم می نمایند. و در مواردی که موضوع فاقدزمینه پژوهشی کافی باشد، به عنوان اولویت پژوهشی به شورای پژوهش معرفی می‌نمایند. همچنین همزمان با انجام هر پژوهش، ضمن تسهیل در دستیابی محقق به داده ها و اطلاعات مورد نیاز وظیفه نظارت بر اجرای آن را بر عهده داشته و در انتقال یافته های پژوهشی در خلال اجرای آن به بدنه واحد تحت نمایندگی خود همکاری می نماید. مجموعه حاضر حاصل تلاش این گروه در نیمه اول سال 95 بوده که به عنوان دومین مجموعه اولیتهای پژوهشی از زمان تشکیل مرکز مطالعات و پژوهش ها، در حیطه های توانمند سازی ایثارگران، سبک زندکی ایرانی- اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، موضوع سلامت و توسعه مدیریت ارایه می شود. 

امیدواراست با مشارکت همکاران توانمند پژوهشگر، پژوهشگران، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی زمینه خدمت هر چه بهتر به ایثارگران و گسترش فرهنگ فداکاری و ایثار فراهم شود.




    حیطه موضوعات


  • توانمند سازی

  • سبک زندگی اسلامی ایرانی

  • توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

  • سـلامت(جسمانی، اجتماعی، روانی و معنوی)

  • توسعه مدیریت



    توانمند سازی


  • تدوین، طراحی و ارزیابی شاخص‌های توانمندسازی ایثارگران و ارائه راهکارهای ارتقاء توانمندی ها و ارایه مدلهای مناسب مدیریت استعدادهای شاهد و ایثارگر

  • عوامل موثر در اثربخشی طرح‌ها ، وام های خوداشتغالی و کارآفرینی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شاهد و ایثارگر

  • بررسی و ارائه راهکارهای مناسب جهت استفاده از ظرفیت‌های نخبگان شاهد و ایثارگر در زمینه‌های مختلف

  • بررسی و تعیین شاخص‌های جذب هیات علمی شاهد و ایثارگر در راستای اجرای برنامه ششم توسعه

  • بررسی راهکارهای موثر در هدایت تحصیلی جامعه شاهد و ایثارگر با هدفگذاری رشته‌های دانش بنیان و فناوری‌های پیشرفته

  • شناسایی و تحلیل عوامل موثر درگسترش ورزش و شناسایی اولویت‌های ورزشی بر حسب میزان اثربخشی بر سلامت ایثارگران

  • توسعه و حمایت از اشتغال مولد، موثر و پایدار و کارآفرینی در ایثارگران

  • تدوین برنامه ملی ساماندهی وضعیت ایثارگران فاقد مسکن



    سبک زندگی اسلامی ایرانی


  • پایش سلامت اجتماعی ایثارگران و راهکارهای ارتقای آن(مطالعه طولی)

  • ارزیابی و ارتقای کیفیت زندگی در جامعه ایثارگری (مطالعه طولی)

  • تحلیل و مقایسه سبک زندگی ایثارگران با معیارهای اسلامی- ایرانی

  • ارزیابی و ارتقای شادکامی در جامعه ایثارگری (مطالعه‌طولی)

  • بررسی تاثیر اردوهای زیارتی و سیاحتی - اوقات فراغت-در جامعه شاهد و ایثارگر و ...)



    توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


  • بررسی اثربخشی تولیدات هنری و نمایشی (دیداری و شنیداری) بنیاد شهید و امور ایثارگران

  • بررسی اثربخشی یادواره‌ها و مراسم شهدا و ایثارگران

  • بررسی و تبیین مولفه‌های فرهنگ ایثار و پایداری و ارتقای آن در راهبردها، برنامه ها و محصولات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و شناسایی مولفه های جدید

  • بررسی عملکرد30 ساله طرح شاهد در سطح ملی(وزارتخانه‌ها، دانشگاه شاهد و کلیه سازمان‌های عضو شورای طرح شاهد)

  • تدوین سند راهبردی فرهنگی، آموزشی و ورزشی طرح شاهد با چشم انداز 1404

  • تحلیل اثربخشی و نیازسنجی رشته‌های تحصیلی مراکز ده‌گانه علمی و کاربردی وابسته به بنیاد

  • نیازسنجی دوره‌های آموزشی مدیران و عوامل طرح شاهدکشور

  • مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد تشکل‌های شاهد و ایثارگر با تشکل‌های غیر شاهد و ایثارگر

  • گفتمان سازی فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت با رويكرد اقتصاد مقاومتي

  • بررسی زمینه‌های افزایش مشارکت‌های عمومی در استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

  • شناسایی الگوها و طراحی نظام جامع تبلیغات شهری در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت(مبلمان شهری، زندگی شهری و سایر رسانه‌های شهری ....)



    سـلامت (جسمانی، اجتماعی، روانی و معنوی)


  • مطالعات استقرار نظام مراقبت های طولانی مدت و سالمندی در بنیاد

  • ارزیابی ارتقای سطح یادگیری و اموزش به عوامل ارائه کننده خدمات سلامت

  • مطالعات استقرار نظام مراقبت از راه دور در بنیاد

  • مطالعات نظام پژوهش‌های مشارکتی مبتنی بر جامعه

  • مطالعات تدوین و پایش خط مشی‌ها و روش‌های اجرایی به روز شده در نظام سلامت،

  • مطالعات مرتبط با استقرار نظام کاهش ریسک‌های بالینی و پيگيري رویدادهای نامطلوب و تحلیل ریشه‌ای علل در مراکز درمانی بنیاد

  • تولید و بکارگیری راهنماها و پروتکل‌های درمانی

  • مطالعات علوم پایه، بالینی، اپیدمیولوژیک در بهبود روش‌های تشخیصی و درمانی و اندازه‌گیری عملکرد و سلامت و از کار افتادگی

  • ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات در سطح منزل

  • ارزیابی شاخص‌های سلامت در جامعه ‌ایثارگری(اجتماعی، روانی، جسمانی)

  • ارزیابی ابعاد کیفیت در خدمات سلامت و بهبود آن



    توسعه مدیریت


  • بهبود عملکرد کمی وکیفی واحدهای سازمانی و بالینی و ارتقاء ظرفیتها و افزایش بهره وری واحدها

  • افزایش سهولت دسترسی به خدمات سلامت

  • مطالعات ارزیابی و کاهش ریسک سو.. مصرف مواد در جامعه ایثارگری

  • ارزیابی شاخص‌های سلامت(اجتماعی، روانی و جسمانی) در کارکنان بنیاد و راهکارهای ارتقای آن

  • ارزیابی،کارایی، اثربخشی و بهبود عملکردنظام بیمه‌ای‌بنیاد

  • تحلیل قیمت تمام شده خدمات ارائه شده بنیاد به ازای هر فرد جامعه ایثارگری

  • ارزیابی وضعیت سازمان حقوقی بنیاد، چالش‌ها و راهبردها برای نیل به الگوی مطلوب

  • بررسی و تحلیل مسائل و نیازهای ایثارگران در حوزه مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی

  • رضایت سنجی جامعه ایثارگری از خدمات(سالانه)

  • مطالعات آینده پژوهی و بروزرسانی راهبردهای بنیاد و حوزه‌های مستقل

  • طراحی استقرار بانک بیولوژیک ایثارگران

  • ارزیابی و ارتقاء توانمندی و بهره وری منابع انسانی

  • ارتقاء، یکپارچه سازی و بهنگام سازی و داده کاوی در نظام اطلاعات

  • افزایش مسؤلیت اجتماعی در واحدهای تولیدی و خدماتی در داخل و خارج از بنیاد با رویکرد جامعه ایثارگری (CSR )

  • طراحی و استقرار نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد(یک استان بصورت پایلوت)

  • بهینه سازی و اصلاح ساختار و فرآیندهای بنیاد شهید و امور ایثارگران

  • مطالعات تکمیل و توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی نمودن خدمات(سخت افزاری و نرم افرازی)

  • صرفه جویی واستفاده بهینه از منابع مادی و فیزیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  • ارتقاء کیفیت خدمات ایثارگران

  • بهبود شاخص های سلامت اداری در بنیاد شهید و امور ایثارگران

  • مطالعات مرتبط با تدوین و استقرار نظام حقوق گیرندگان خدمت وتکریم جامعه ایثارگری و ارتقای نظام اطلاع رسانی به جامعه ایثارگری

  • ارتقاء نظام رسیدگی به شکایات و ارزیابی مستمر رضایت جامعه ایثارگری

  • مطالعه و تدوین طرح طبقه بندی مشاغل تخصصی بنیاد.



  • محققین محترم می توانند بر اساس اولویت های پژوهشی مذکور(مصوب شورای پژوهش بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران)، پروپوزال‌های پیشنهادی خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.rp.isaar.ir جهت بررسی و داوری  ارسال دارند.

    بدین منظور پس از ثبت نام در وبگاه فوق و دریافت کلمه عبور از طریق پست الکترونیک امکان ارسال پروپوزال‌های پژوهشی برای مجریان پژوهشی میسر خواهد بود.






نکاتی در باره ثبت نام پژوهشگران و مجریان طرح های تحقیقاتی
- ایمیل ثبت شده در سایت  به منزله نام کاربری است و تمامی ارتباطات از این طریق قابل دسترسی خواهد بود ،لذا در ثبت صحیح آن دقت نمایید.

شماره تلفن وارد شده یکی از پل ­­های ارتباطی بین مرکز و مجری است، لذادر ثبت صحیح آن دقت نمائید.

-دانشجویان عزیز، ثبت نام در صورتی موفقیت ­آمیز است که با پیغام "نام کاربری ورمز عبور به آدرس شما ارسال شد"مواجه شوید.

-کاربران در صورت موفقیت ثبت نام می ­توانید برای دریافت رمز عبور از آدرس زیر استفاده نمایید.دریافت رمز عبور

دریافت کلمه عبور

دانشجویان وپژوهشگران محترم ابتداالویت ­های پژوهشی رابه دقت  مطالعه نمایید و متناسب بارشته تحصیلی و سوابق پژوهشی خود نسبت به انتخاب عنوان و گروه پژوهشی هدف مورد نظر اقدام نمایند.

* محققین و دانشجویان محترم در صورت تمایل به انتخاب عنوان از اولویت­­های این مرکز موظف می باشند پس از انجام مراحل ثبت، تاییدیه علمی و اخلاقی عنوان منتخب را از مرکز دریافت نموده و سپس اقدام به ثبت آن در دانشگاه مربوطه نمایند. بدیهی است این مرکز در قبال عناوینی که قبل از تایید در دانشگاه ثبت شده باشند ،هیچگونه مسئولیتی نداشته و اقدامی در خصوص معرفی محققین جهت دسترسی به جامعه هدف نخواهد داشت.


راهنمای نویسندگان

داشجویان و پژوهشگران محترم تکمیل تمامی آیتم­ها اعم از ستاره­داروغیره ستاره­دار ­الزامی است.

در صورتیکه یکی از بخش ­های پروپوزال تکمیل نشده یا ناقص باشد توسط کارشناس مربوطه به مجری طرح جهت اصلاح ارجاع می­شود. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای نویسندگان مراجعه شود.




چکیده


1-تمام بخش ­های صفحه چکیده باید تکمیل شده باشد.


2-عنوان باید کامل و رسا باشد


3-عنوان انگلیسی مطابق با عنوان فارسی نوشته شده باشد.


4-کليدواژه های فارسی بايد حداقل 3 و حداکثر 5 کلمه باشد.


5-گروه پژوهشی هدف مشخص شده باشد.(گروه مطالعات راهبردی، گروه مطالعات سلامت، گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی)


6-اولویت پژوهشی مطابق عنوان پژوهشی انتخاب شده باشد.


7-نوع طرح مشخص باشد.(بنیادی-کاربردی، کاربردی، HSR/PSR تحقیقات نظام سلامت /مدیریت دانش سازمانی)


8-به سوال آیا طرح پایان نامه است ، پاسخ داده شود.


9-نوع مطالعه مشخص باشد.


10-نحوه تأمین اعتبار مشخص شده باشد.


11-خلاصه ضرورت اجرای طرح در حداکثر 250 کلمه آورده شود.


12-اهداف کلی، اختصاصی و کاربردی به صورت مجزا درج شده باشد


*هدف اصلی با عنوان طرح مطابقت داشته باشد.


سوالات یا فرضیات پژوهشی مشخص باشد.




*سوالات یا فرضیات پژوهشی باید مطابق هدف کلی و اهداف ویژه طراحی شده باشند.


روش انجام کار به صورت خلاصه ذکر شود. مهم ترین اطلاعات در این قسمت معرفی جامعه آماری، حجم نمونه، ابزار استفاده شده و شیوه های تحلیل آن است.


ارائه دهنده طرح و همکاران


*هدف اصلی با عنوان طرح مطابقت داشته باشد.


1- سوالات یا فرضیات پژوهشی مشخص باشد.




*سوالات یا فرضیات پژوهشی باید مطابق هدف کلی و اهداف ویژه طراحی شده باشند.


2- روش انجام کار به صورت خلاصه ذکر شود. مهم ترین اطلاعات در این قسمت معرفی جامعه آماری، حجم نمونه، ابزار استفاده شده و شیوه های تحلیل آن است.


در این قسمت اطلاعات مجری طرح از قبل ثبت شده و مجری موظف است دیگر همکاران خود را از بانک سی وی انتخاب کند


*این همکاران یا از قبل اسامی آنها در بانک سی وی ثبت شده اند ­ و فرد مجری آنها را به عنوان همکار انتخاب می کند و یا جزء لیست سامانه نیستند. در این صورت همکاران طرح می ­بایست سی وی خود را به طور کامل در سامانه ثبت و مجری آنها را انتخاب کند.

*تا آماده شدن بانک سی وی مجری می تواند اطلاعات همکاران را به صورت دستی وارد نماید. اطلاعات مربوط به همکاران باید کامل و همگی مربوط به خود فرد باشد(نام، نام خانوادگی، ، نوع همکاری، مرتبه علمی، تخصص، پست الکترونیکی و تلفن همراه )

ثبت

تمام بخش ­­های صفحه ثبت باید تکمیل شود.


مقدمه و بیان مسئله باید به طور کامل توضیح داده شود. ضروریست فهرست منابع که با فرمت ونکوور(عددی) از شماره یک و از قسمت مقدمه آغاز گردد.


در قسمت بررسی متون به خلاصه ای از نتایج مطالعات و پژوهش های مشابهی که در داخل یا خارج از کشور انجام شده پرداخته می شود. شماره ­­ی رفرنس ­­های این قسمت ادامه شماره رفرنس های بخش مقدمه خواهد بود.


قسمت مبانی نظری مختص پژوهش ­های مرتبط با علوم انسانی و اجتماعی است و در پژوهش های پزشکی و مهندسی ضرورتی نخواهد داشت. در این قسمت به نظریه ها و مکاتب مرتبط با عنوان و اهداف پژوهش پرداخته می شود و چارچوب ذهنی پژوهشگر در خصوص پژوهش مورد نظر مشخص خواهد شد. شماره ی رفرنس های این قسمت در ادامه شماره رفرنس های بخش مقدمه و بررسی متون خواهد بود.


در قسمت تعریف واژه ­های نظری پژوهشگر به تعریفی که در متون به واژه مورد نظر اطلاق شده است، اشاره می ­کند. در این قسمت نیز ارجاع به رفرنس ضروری است


در قسمت تعریف واژه عملی، پژوهشگر به تعریف عملیاتی وازه در پژوهش خود می پردازد. در این قسمت ارجاع به رفرنس ضروری نیست.


اهداف کلی، اختصاصی و کاربردی در چکیده درج شده و به صورت خودکار عینا به این صفحه انتقال داده می ­­شود.


سوالات پژوهشی و فرضیات در چکیده درج شده و به صورت خودکار عینا به این صفحه انتقال داده می شود.


فهرست منابع استفاده شده در طرح با فرمت ونکوور در این قسمت درج خواهد شد. ممکن است در قسمت متدلوژی و روش انجام کار که در صفحات بعدی سایت نیز به رفرنسی ارجاع شده باشد که آن نیز در همین قسمت پیشنهاد می شود به طور میانگین تعداد 25 تا 50 رفرنس در یک پروپوزال معرفی گردد.


*کارشناس ساختاری رفرنس ها را براساس موجود بودن مطالبی که به آن ارجاع داده شده است و کامل بودن چک خواهد نمود.

روش اجرای مطالعه


در قسمت روش اجرا پژوهشگر به طور کامل متدلوژی کار را توضیح داده و تمامی مراحل آن را بیان می کند. ممکن است در این قسمت به روشی که در مطالعات گذشته از آن استفاده شده اشاره کند که در این صورت باید رفرنس آن در این قسمت مشخص باشد.


در این قسمت مشخصات جامعه هدف به طور کامل توضیح داده شود.


در این قسمت محاسبه حجم نمونه و تعداد آن به طور کامل توضیح داده شود. ابتدا تعداد کل جامعه مشخص و سپس بر اساس فرمول مورد استفاده حجم نمونه تعیین خواهد شد. در صورتی که نیاز به ارائه فرمول حجم نمونه بود، این فرمول در قالب فایل Word در قسمت ضمیمه آپلود شود.


*در برخی مطالعات کتابخانه­ای نیازی به حجم نمونه نیست.


در قسمت مشخصات ابزار جمع آوری اطلاعات به طور کامل در مورد ابزار استفاده شده توضیح داده می شود. به طور مثال پرسش نامه استفاده شده. در برخی موارد ابزار مورد استفاده محقق ساخته می باشد که در این صورت نیز تمامی مراحل ساخت ابزار توضیح داده می شود.


*اگر از ابزارهای مورد استفاده در مطالعات قبلی استفاده شده باشد باید رفرنس آن مشخص شود.


نحوه جمع آوری اطلاعات باید به صورت کامل و دقیق توضیح داده شود.


ضوابط ورود و خروج از مطالعه باید به صورت واضح و دقیق شرح داده شود.


محدودیت های طرح و وجود مشکلات احتمالی در اجرای طرح در این قسمت توضیح داده می شود.


ملاحظات اخلاقی


در صورتی که طرح دارای مشکلات و ملاحظات اخلاقی در زمان اجرا باشد پژوهشگر موظف است آنها را بیان و توضیحات کافی در مورد راه حل برطرف نمودن آن ارائه دهد.



*مطالعاتی که دارای آزمودنی انسانی یا حیوانی نیستند از حساسیت کمتری برخوردارند.


در صورتی که طرح دارای آزمودنی انسانی باشد می ­بایست رضایت نامه اخلاقی توسط آزمودنی تکمیل شود. در این قسمت پژوهشگر فرم رضایت که در سایت آپلود شده است را تکمیل و ارسال می ­نماید.



*کمیته اخلاق در پژوهش با توجه به فرم رضایت اخلاقی طرح که توسط پژوهشگر تکمیل شده است نظرات خود را اعلام می ­دارند

جدول متغیر ها


در این قسمت هر متغیر به طور جداگانه ثبت و مشخصات آن مانند نقش متغیر، نوع متغیر، تعریف متغیر، نحوه اندازه ­­گیری و مقیاس آن توضیح داده می ­شود.



جدول زمانبندی و مراحل اجرا


در این قسمت هرگونه فعالیت از ابتدا تا انتهای کار پژوهش به طور جداگانه ثبت می گردد.



*برای عنوان فعالیت به طور مثال نوشتن پروپوزال مشخص می شود که از ماه اول و هفته اول شروع و تا چه ماه و هفته ای پایان می پذیرد. پس از اینکه تمام فعالیت ها برحسب زمان ثبت شد سیستم یک جدول گانت به صورت یکپارچه ثبت می کند.

هزینه پرسنلی


با توجه به اینکه مرکز در قبال هزینه­های پایان نامه ها تعهدی ندارد و صرفا از آنها حمایت می ­کند، این قسمت برای طرح­های پژوهشی طراحی شده است.


در این قسمت به تفکیک همکاران اصلی طرح که نام آنها در قسمت همکاران ثبت شده است، نوع فعالیت، تعداد ساعات کار انجام شده و حق الزحمه هر یک ساعت کار تکمیل می شود.



*با توجه به اینکه مقدار حق الزحمه بر اساس دستورالعمل دانشگاهی معین می گردد این مقدار در سامانه با توجه به مدرک تحصیلی به صورت خودکار محاسبه می شود. در صورتی که امکان این مزیت در سیستم وجود نداشت شرح حق الزحمه ها به شرح ذیل می باشد:


الف- حداکثر حق التحقیق برای اعضای هیات علمی:

استاد هر ساعت 60000 ریال

- دانشیار هر ساعت 54000 ریال

-استادیار هرساعت 48000 ریال

- مربی هر ساعت 42000 ریال

ب- حداکثر حق التحقیق برای محققین غیر هیات علمی: 

دکترای تخصصی هر ساعت 48000 ریال

دکترای حرفه ای و دانشجوی دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد هر ساعت 35000 ریال

ج- حداکثر حق التحقیق برای تکنسین و کادر فنی:

کارشناسی هر ساعت 20000 ریال

- فوق دیپلم هر ساعت 15000 ریال

- دیپلم هر ساعت 12000 ریال 

3- در صورتی که در قسمت همکاران سایر افراد را انتخاب کرده باشند علاوه بر موارد فوق ذکر تعداد افراد، درجه علمی و تخصص آنها نیز ضروریست.

*این گزینه بیشتر شامل پرسشگران و یا مشاوران علمی طرح می شود.



هزینه آزمایشات و خدمات تخصصی



در صورتی که طرح دارای هزینه های تخصصی و آزمایشگاهی باشد تکمیل نمودن این قسمت ضروریست.


در این قسمت نوع آزمایش یا خدمت تخصصی مشخص شده و مرکز ارائه سرویس( داخل دانشگاه-دولتی خارج دانشگاه و یا خصوصی) معرفی و تعداد استفاده از آن خدمت یا آزمایش بعلاوه هزینه هر بار انجام آن درج می گردد.



فهرست وسایل


در صورتی که طرح نیازمند وسایل جانبی باشد در این قسمت به شرح آن می پردازد


در این قسمت نوع ماده مصرفی، شرکت سازنده ، کد آن، موجود بودن در ایران، شرکت فروشنده ایرانی، مصرفی یا غیر مصرفی بودن آن تعداد یا مقدار آن واحد اندازه گیری آن و قیمت هر واحد ذکر می شود.



*به عنوان مثال به دستگاه فشار خون شرکت سازنده یک شرکت ژاپنی، کد کالا xv34cn ، در ایران موجود است، شرکت ایرانی کالا یاب، غیر مصرفی ، 3عدد و هر دستگاه 1800000 ریال

* این قسمت بیشتر در طرح های آزمایشگاهی و مهندسی کاربرد دارد.

هزینه مسافرت


در صورتی که برای انجام طرح نیاز به سفر درون شهری یا برون شهری بود این قسمت تکمیل می شود.


مقصد، تعداد مسافرت در طول انجام طرح، نوع وسیله مسافرتی(ماشین- اتوبوس- قطار- هواپیما- کشتی)، تعداد افرادی که سفر می­­­کنند و هزینه هر نفر در این سفر از مواردی است که باید در این قسمت تکمیل شود.



هزینه های دیگر


در صورتی که طرح دارای هزینه های دیگری هم چون تکثیر اوراق یا هزینه تلفن و مواردی شبیه به این باشد این قسمت تکمیل می شود.



تأمین اعتبازر از سازمانهای دیگر


در صورتی که طرح با مشارکت مالی سازمان ، دانشگاه یا مرکز تحقیقات دیگری به انجام می رسد این قسمت تکمیل می شود.


نام موسسه همکار، شماره نامه ابلاغ اعتبار، تاریخ نامه، مبلغ مشارکت و نحوه پرداخت آن( دریافت توسط مجری یا دریافت توسط دانشگاه و پرداخت به مجری) از مواردی است که در این قسمت تکمیل می شود.




ضمائم


در صورتی که طرح دارای ضمائمی مانند فرمول حجم نمونه، فرم رضایت اخلاقی یا هر گونه مستنداتی که پژوهشگر لازم دید تا در اختیار مرکز قرار گیرد در این قسمت با فرمت­­های از قبل اعلام شده آپلود می ­گردد




داوران و ناظران پیشنهادی

1- در صورت تمایل مجری طرح می تواند داوران و ناظری را جهت داوری و اعمال نظارت بر طرح پیشنهاد کند

*این داوران یا ناظران می بایست بر اساس فیلد تخصصی مرتبط با عنوان پژوهش انتخاب شده باشند.

*جهت معرفی داوران یا ناظر مشخصات کامل به همراه رزومه علمی، شماره تلفن و ایمیل آنها ضروری است






*در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره­­های 8 و22415367 داخلی 101 روزهای کاری از ساعت 11صبح تا 12 تماس حاصل نمایید.





( ۱۳۹۴/۰۶/۲۸) دریافت رمز عبور

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید از ساعت 10 صبح تا 12 روز های کاری با شماره 22415367و8 داخلی 101 تماس حاصل نمایید

برای دریافت رمز عبور از اینجا وارد شوید.



 
 By: Peyvandco.com